دوازدهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1400 به میزبانی دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

دوازدهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۱۴۰۰ به میزبانی دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
رویداد تخصصی صنعتی با موضوع، ستاد حمل و نقل پیشرفته ظرفیت ها در همکاری با دانشگاه، توسط جناب آقای دکتر منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر یونسیان، معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر بیژن محمدی مدیر دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری و خوش آمد گویی خانم دکتر بحرینی، مدیر دفتر توسعه تعاملات دانشگاه علم و صنعت ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معرفی آقای دکتر منطقی آغاز شد.

در ابتدای سخنرانی، آقای دکتر منطقی به بیان فعالیت های انجام شده با دانشگاه و همچنین معرفی مدل های همکاری با دانشگاه پرداختند و در ادامه با ارائه نمودارهایی در ارتباط با سطوح آمادگی فناوری، فازهای توسعه و… به جمع بندی مباحث خود پرداختند.

این نشست به صورت مجازی و پخش آنلاین تصویری از طریق سامانه جلسات دانشگاه برگزار گردید و در انتها آقای دکتر منطقی به سوالات حاضرین در وبینار پاسخ دادند.
رویداد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری با ظرفیت محدود در سالن فوقانی مجتمع امام(ره) برگزار شد.

لینک سخنرانی تخصصی صنعتی جناب آقای دکتر منوچهر منطقی:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

فهرست