سوم تا پنجم دیماه برگزار می‌شود: نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت ایران

نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری شرکت دانشکار به عنوان دهمین دوره نمایشگاه این شرکت، با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی، از ۳ الی ۵ دی ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰۰ موقعیت شغلی در گروه‌ها و تخصص‌های شغلی متنوع توسط شرکت‌ها مهیا شده است. دانشجویان می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر ارسال رزومه برای این فرصت‌ها، با مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گفتگو کنند. شرکت‌هایی مانند رستافن ارتباط، بیمه نوین، راهبر فرایند آریا، قالب‌های صنعتی ایران خودرو، رایانه خدمات نوین، دوران و تعداد زیادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و معتبر در این نمایشگاه حضور دارند.
همواره یکی از مسائل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی بوده و از طرف دیگر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است. یکی از بهترین روش‌های پر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است.
گفتنی است در ۹ دوره نمایشگاه کار برگزار شده تاکنون، بیش از ۷۰۰ شرکت حضور داشته‌اند و بیش از ۱۱ هزار جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۶۵ هزار رزومه از سوی کارجویان، برای فرصت‌های تعریف‌ شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از ۹۰۰ نفر در شرکت‌ها بود.
درب شماره ۴ (درب اموال)  واقع در خیابان شهید ملک لو (ضلع جنوبی دانشگاه)، جهت ورود مراجعین خارج از دانشگاه هماهنگ شده است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت‌نام در این نمایشگاه از طریق آدرس زیر اقدام نمایند:
https://daneshkar.net/r/yLg۹v

فهرست