پانزدهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1400 به میزبانی دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با صنایع بالادستی نفت و گاز برگزار شد.

پانزدهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۱۴۰۰ به میزبانی دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با صنایع بالادستی نفت و گاز برگزار شد.

رویداد تخصصی صنعتی با موضوعات، معرفی تجربیات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استفاده از الگوی ساخت بار اول توسط آقای دکتر وحید مشایخی زاده، مشاور مدیر فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ساخت بار اول، برگزار شد.

این نشست با خوش آمد گویی آقای دکتر میری، مدیر دفتر توسعه تعاملات دانشگاه علم و صنعت ایران با صنایع بالادستی نفت و گاز و معرفی آقای دکتر مشایخی زاده آغاز شد. در این سخنرانی آقای دکتر مشایخی زاده در خصوص تولید بار اول و نکات کاربردی در استفاده از مصوبه تولید بار اول و همچنین شرایط شرکت های دانش بنیان، مدل قراردادی،مالکیت فکری و معنوی و… توضیحاتی ارائه فرمودند. این نشست به صورت مجازی و پخش آنلاین تصویری از طریق سامانه جلسات دانشگاه برگزار گردید و در انتها آقای دکتر مشایخی زاده به سوالات حاضرین در وبینار پاسخ دادند.
رویداد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری با ظرفیت محدود در سالن فوقانی مجتمع امام(ره) برگزار شد.

لینک سخنرانی تخصصی صنعتی توسط آقای دکتر وحید مشایخی زاده:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

فهرست