گزارشی از غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری؛ از غرفه دانشگاه علم و صنعت ایران بازدید نمود و با فناوران دانشگاه گفت و گو کرد.

در این نمایشگاه، از مجموع ۲ هزار و ۸۸ فناوری، هزار و ۴۵۰ فناوری متعلق به دانشگاه‌ها و ۱۷۵ محصول مربوط به دانشگاه علم و صنعت ایران بود.
دکتر یونسیان (معاون پژوهشی و تعاملات صنعتی دانشگاه) نیز ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه دانشگاه، در  نشست صمیمانه‌ای با فناوران و بازدیدکنندگان، در خصوص همکاری‌های بیشتر با سازمان‌ها و صنایع گفت و گو و راهکارهایی را ارائه نمودند.

در ادامه بازدیدها، دکتر اسدی‌فرد (معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان)، دکتر حق‌جو (رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی)، دکتر صادق‌زاده (دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد پیشرفته و ساخت افزایشی) و دکتر فرج‌الهی (رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشرفته) از غرفه دانشگاه بازدید و با فناوران گفتگو نمودند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت دخانیات ایران در دومین روز نمایشگاه پژوهش و فناوری

بـه منظـور ایجـاد و گسـترش همکـاری­هـای مشترک در جهت هم افزایی دانش و فناوری، توسعه اقتصاد دانش‌بنیـان، این تفاهم‌نامه فیمابین مرکز نوآوری دخانیات ایران 

این تفاهم‌نامه در راستای نیل به اهداف بلندمدت مرکز نوآوری شرکت دخانیات ایران و بهره‎گیری از دانش و تجربیات بخش آکادمیک و دانشگاهی منعقد گردیده است. موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه مرکز نوآوری دخانیات در حوزه‌های صنعتی، تولیدی، مواد اولیه غیرتوتونی، کشاورزی و فناوری‌های نرم؛ جذب و هدایت نخبگان جهت انجام فعالیت‌های تجاری؛ تاسیس شرکت­های مشترک و دانش­بنیان؛ سرمایه­گذاری و اقدامات اقتصادی متناسب در این راستا؛ حمایت از ایده­ها و همکاری همه جانبه با نخبگان فعال در دانشگاه و هرگونه فعالیت و اقدام علمی قابل تعریف که منجر به اقدام تجاری گردد.

فهرست