رویداد دانشکده

عنوان : بررسی کاربردهای عملی هوش مصنوعی در مقایسه با تبلیغات اغراق آمیز در بازار
برگزارکننده : دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت
سخنران : Tony Benedict
رئیس انجمن مدیریت فرآیند کسب و کار (ABPMP)
تاریخ برگزاری : چهارشنبه 7 آذر 1403
مکان برگزاری : به صورت مجازی
لینک ثبت نام : https://evnd.co/dpQ7G
ساعت برگزاری : ساعت 18 الی 20
سرفصل ها : در این وبینار کاربردهای واقعی استفاده از هوش مصنوعی در برابر تبلیغات بازاریابی شرکت‌ها قرار گرفته و بررسی می‌شود که تبلیغات تجاری حال حاضر از قابلیت‌های هوش مصنوعی، تا چه حد با واقعیت‌های موجود منطبق است؟
توضیحات : زبان وبینار انگلیسی است
حضور برای همه علاقه مندان آزاد میباشد.
فهرست